17/3/16

DEAMON’S CHILD Scherben Mussen Sein



 
Zygmatron Music

Ok, I imagine that few of you who read the gew-gaw hear this kind of music. I catch and myself to wonder how and why I like Deamon's Child. The Scherben Mussen Sein is their second album after their first that had their name in the title and an amazing demo. The trio of German friends, play a mix of dynamic punk/stoner/noise, with straight rhythms, continuous sound transitions, have strong guitars, while their singer uses their first language (also inexplicable how Ι don't mind this, because German is not my favorite language !!). In my ears the Deamon's Child sounds exciting!!!
But now I'm going to hear a little Ultimate Spinach to come to my senses!!!
Εντάξει, φαντάζομαι ότι ελάχιστοι από εσάς που διαβάζετε το gew-gaw ακούτε αυτού του είδους τη μουσική. Πιάνω και γω τον εαυτό μου να απορεί για το πώς και γιατί οι Deamons Child μου αρέσουν. Το Scherben Mussen Sein είναι το δεύτερο άλμπουμ τους ύστερα από το πρώτο τους που είχε τίτλο το όνομα τους, καθώς και ένα καταπληκτικό ντέμο.
Το τρίο των Γερμανών φίλων, παίζει ένα μείγμα από δυναμικό punk/stoner/noise, με κοφτούς ρυθμούς, συνεχόμενες εναλλαγές ήχων, έχουν δυνατές κιθάρες, ενώ η τραγουδίστρια τους χρησιμοποιεί την μητρική της γλώσσα (επίσης ανεξήγητο το πώς δεν με ενοχλεί αυτό, μιας και τα γερμανικά δεν είναι και η αγαπημένη μου γλώσσα!!). Στα αφτιά μου ;  όμως οι Deamons Child ηχούν συναρπαστικοί!!! Τώρα όμως πάω να ακούσω λίγο Ultimate Spinach να έρθω στα ίσια μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου