27/1/16

USELESS EATERS Temporary Mutilation



 
Slovenly


If I remember correctly I didn't write the best words for some past release by the Useless Eaters! Now things are getting better for my own physical data. And only for the scene + sequence, a song that brought me to mind the Joy Division, this ep I can say that is good. Fortunately there is and the breathing smear a very cool rhythmic punk/pop, with a couple of chords that brought me to mind the English respectively groups of early 80's. Generally, however, and the remaining three songs ranging somewhere there. Well done!
Αν θυμάμαι καλά για τους Useless Eaters σε κάποια κυκλοφορία του δεν είχα γράψει και τα καλύτερα λόγια! Τώρα τα πράγματα έχουν καλυτερέψει για τα δικά μου δεδομένα φυσικά. Και μόνο για το scene + sequence, ένα τραγούδι που μου έφερε στο μυαλό τους Joy Division, αυτό το ep μπορώ να πω ότι είναι καλό. Ευτυχώς όμως υπάρχει και το breathing smear ένα ρυθμικό πανκ/ποπ, με κάνα δυο ακόρντα που μου έφερε στο μυαλό τα εγγλέζικα αντίστοιχα γκρουπ των αρχών 80ς. Γενικά όμως και τα υπόλοιπα τρία τραγούδια κάπου εκεί βρίσκονται. Εύγε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου